2013. február 9., szombat

first award goes to ...

Szeretném az első díjjal meglepni az én leges legjobb írómat, akire felettébb üszke vagyok és rengeteget segít, tanít a soraival..NAGYON BÜSZKE VAGYOK RÁD!! <3

MAGAMRÓL

  1. 1995.04.14. születtem Pécsen
  2. Emelt szintű német tagozatos osztályba járok a Babits gimnáziumba, de szívem szerint angolra mentem volna, de akkor még nem tanultam a nyelvet..
  3. Kosarazom már 6 éve egyesületi szinten..Sok sikerem lett belőle és nagy vágyaim terveim voltam vele kapcsolatban..
  4. Imádom az állatokat, van egy macskám (Mici) de mindig is gondolkoztam rajta, ha állat lennék mi lennék, és valószínűleg tigris vagy oroszlán, mert ő nekik nem kell félni semmitől, lehetnek veszélyesek, de közben gyönyörűek :))x na meg madárként is kipróbálnám magamat mert akarok repülni :D:D
  5. Példaképeim több van, de ha kellene mondani kettőt az Eleanor Calder, mert becsülöm a kitartását, hogy szerény és egyszerűen természetes, imádom a stílusát, és mellette gyönyörű..*.* de rajta kívül egy kosarast mondanék Rajon Rondo-t, aki a Boston Celticsben játszik és Nigga és nagyon jó játékos! :)
  6. Amikor csak tehetem zenét hallgatok, mert megnyugtat, és felpörget egyszerre...minden féle faló vagyok.. ami épp aktuális, de egy tuti James Arthur Impossible és Little Mix Change your Life, a kettő ami most nagyon bennem él és természetesen az össze One Directionos szám.
  7. One Direction: fél év óta megváltozott az életem miattuk...Számomra ők hatalmas emberek, akik bebizonyították, hogy hűek a fanjaikhoz, hogy képesek a Földön maradni annak ellenére, hogy mennyire sikeresek..Sokan tanulhatnának tőlük, úgy vélem <3 !!
  8. Nagy vágyam kimenni Londonba..egyrészt tanulni vagy dolgozni, másrészt koncertre menni wááááá :D Little mix és 1D és Ed Sheeran meg James Arthur :))
  9. Kis kori vágyam Amerika felfedezése :) LA ahol az ismerőseim élnek és nagyon nagy szeretettel várnak, de ezenkívül Miami,NYC,Boston..minden
  10. NBA meccsre kell mennem...muszáj és kész!!! :))
  11. Szeretnék már végre egy fantalit és sokat nevetni veletek.. ezt remélem nem kell kifejtenem :)) x <3

KÉRDÉSEIM <3
  1. Mikor születtél, és hol?
  2. Mi a hobbyd?
  3. Mi/k a kedvenc filmjeid?
  4. Kedvenc zenék?
  5. Fav énekes/énekesek/bandák?:))
  6. Álom?
  7. Mit szeretsz bennem? :)
  8. Mi számodra a fontos a barátságban?
  9. Hogyan lett szenvedélyed az írás?
  10. Hol szeretnél élni később?
  11. Ha kézhez kapnál egy hat számjegyű összeget érő hitelkártyát, mire költenéd? Kivel?hova mennél, ha mennél??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése