2013. február 12., kedd

4. fejezet




Az nem más mint a ..... a Little Secrets!!! - közölte a műsorvezető. Igaz nem sorrendbe mondják a továbbjutókat, de akkor is bent avgyunk megcsináltuk, folytathatjuk tovább!! Sophival egymásnak ugrottunk a boldogságtól, majd a mellettünk álló Simont, aki nélkül ez sosem sikerült volna erősen megszorítottuk, miközben ezt súgta kettőnknek.
- Büszkeségeim!! - és egy kacsintást odabökött mellé, majd mi hatalmas mosolyt vonva arcunkra elhagytuk a színpadot ahogy azt ilyenkor szokás tenni. Azonnal rohantunk az öltözőnkhöz és hívtuk szüleinket, mivel eredetileg eljöttek volna, de hát a munka közbe szólt, és mi ezt természetes megértettük. Remegő kézzel kerestem ki anyu számát az Iphone-om névjegyzékéből, majd tárcsáztam. A második kicsöngésre felvette.
- Anyu,anyu, Megcsináltuk! tovább jutottunk még hozzá elsőként mondtak! Nem hiszem el, Jézusom  - hirtelen csak ezeket tudtam kiabálni neki.
- Édesem tiszta szívből gratulálok, nagyon sajnálom hogy nem lehettünk ott látni titeket, de tudod, hogy lélekben veletek vagyunk mindig! Nagyon szeretünk, mindenki itt van és büszkék rád velem együtt! Hamarosan találkozunk szívem, de most menj csak örülni a többiekkel!! - hangja elérzékenyült, és büszke volt. Boldog mert lánya vadul kergeti álmait és közel áll ahhoz hogy megvalósítsa azokat! 
- Nagyon szeretlek titeket, és hiányoztok!! Millió puszi - ő is ugyanezt válaszolta majd letettük. - Oda siettem Sophihoz, aki pont akkor vonta el fülétől a telóját. Egy rövid hatás szünet után egymás nyakába borultunk, majd szép lassan leereszkedtünk a földre és térdeltünk a kövön. Könnyeink mint a zápor eső hullottak. Kezemmel gyengéden simogattam sis selymes haját, ő pedig a hátamat. Ajtó kopogásra emeltük fel a fejünket, és gyorsan megtörölgettük a szemeinket, én pedig odapattantam ajtót nyitni. A Bad boys tagjai jelentek meg, akik közölték, hogy ők is bent vannak. Egy hatalmas "juuuj-jal" az első fiú nyakába ugrottam majd szépen sorba végig mentem mindegyiken és barátnőm szintén. Nagyon jó, hogy akikkel legjobban kijövünk itt lesznek mert annyit hülyülünk együtt, hogy ha ők nem lennének tiszta unalmas lenne egy átlagos napunk. 
Eltelt fél óra, és meg volt az első kieső. A 25 év felettiektől távozott Jamie Smith. Mindenki gratulált neki és biztatta hogy nem veszett el semmi remény. 
A következő 30 percben összekészültünk és egy megbeszélés volt Simonnal. A lényege az, hogy szabad napot adott nekünk másnapra, aminek mi roppant mód örültünk. De most már azzal voltunk elfoglalva, hogy mehetünk a Little mixxel és One Directionnal vacsorázni. Ők már a helyszínen várnak ránk elvileg, és mi pedig egy értünk küldött autóval már útba is vesszük az éttermet. Röpke 15 perc alatt meg is érkeztünk. Befelé sétáltunk az ajtón de azt láttuk, hogy üres az étterem.
- Szerinted átvertek? - néz rám Sophi és szemöldökét gondosan megvonja.
- Gőzöm sincs! - vonom meg vállam - bár nem hiszem miért tennék!? - ebben a pillanatban az egész helység elsötétült. Barátnőmmel egymásba kapaszkodtunk, és mielőtt megakartam szólítani a fény hirtelen visszajött. 
- Meglepetééééééééééés!! - üvöltik kórusban az előttünk álló két híres banda. Mi pedig csak állunk és még nem tudtuk eldönteni, hogy mit reagáljunk hiszen nem kicsit ijedtünk meg, de végül 10 másodperc múlva odarohantam a hozzám legközelebb álló Perriehez és szorosan megöleltem. Sophi egyenesen Jadehez rongyolt, majd sorra szokásos módon mindenki jött. Közben dicsérő szavak, gratulációk hangzottak el. Örömömben megint folyni kezdtek könnyeim, ráadásul pont akkor amikor Niallhez értem. Őt hagytam utoljára ... Megálltam előtte, ő pedig csak mosolygott. A szívem majd kiugrott a helyéről, a pulzusom egyre csak növekedett. Ekkor jobb kezét a fejem mögé tette és magához húzott, ballal pedig szorosan átölelte a derekamat.. fejemet a vállövébe fúrtam és alulról kezeimet kiszabadítván én is átöleltem. Életem legromantikusabb ölelése volt, tőle! 
- Nagyon büszke vagyok rád, Virró! - suttogta fülembe - mire én eltávolítottam fejemet a vállától és belenéztem azokba a gyönyörű kék szemekbe. A szememből lecsurgó utolsó könnycseppet készültem letörölni, de ő megtette helyettem. Finoman nyúlt arcomhoz és eltávolította azt. Ha nem lettek volna ott a többiek el sem engedtem volna kezeit, hanem órákig álltam volna előtte, hogy csak nézzem és lássam és el ne menjen előlem ez a gyönyörű tekintet, ez a nagyszerű srác...
Azonban a mókás Louis csitította el a társaságot.
- Mindenki foglaljon helyett!! - ebben a pillanatban elindultunk egy székhez, amikor a bejárati ajtó kinyílott. Danielle és Eleanor léptek be rajta félig meddig elázva.
- Sziasztok! Bocsi a késésért de ez az eső... gyalog jöttünk és hát akad néhány probléma.. - egy bájos mosolyt vont a szövege mellé, de természetesen senki nem haragudott rájuk. Louis és Liam odamentek levették róluk vizes kabátjaikat és egy csókot invitáltak mellé, majd elénk vezették a lányokat. 
- El, Dani ők itt Virág és Sophi az X factor versenyző és "Little Secrets néven futnak" - mutatott be minket egymásnak Liam!! 
- Helló Lányok!! Gratulálunk, mi is néztük Ellel az adást és valóban fantasztikusak vagytok! - hangzott Danitől, majd adtunk egymásnak két puszit és mi is megszólaltunk.
- Eleanor, Danielle.. Annyira köszönjük! Tudjátok Sophival elég sokat beszéltünk rólatok, mivel tisztelünk becsülünk minden téren! Nagyszerű emberek vagytok és gyönyörűek! - Barátnőm mellettem helyeselte amiket mondtam.
- Drágák ti is nagyon jó emberek vagytok!! Fiatalok, vadak, édesek, és ragyogóak! Már most mondom, ha lesz időtök eljöhetnétek velünk valahova, persze csak ha szeretnétek! - folytatta a sorokat El.
- Mi az hogy! - kiáltotta Sophi, és mindenki nevetni kezdett, aztán megöleltük a csajokat és mindenki leült az asztalhoz. Louis vette magához az események irányítását újból.
- Szóval, akkor folytatnám az előbbit, most hogy mindannyian itt vagyunk! emelem poharam erre a két csodálatos leányzóra akik elindultak egy úton és remélhetőleg le sem térnek róla az alagút végéig - közben ránk szegezte tekintetét és vigyorgott - Mi itt vagyunk, hogy segítsük őket céljaik elérésében, és ha segítségre szorulnak! Büszkék vagyunk rátok, hogy dalunkat így előadtátok és hogy köreinkbe fogadhattunk! Proszit! - Visszafogottabb nevetés jellemezte a társaságot és mindenki belekortyolt pezsgőjébe. Aztán mielőtt ettünk volna barátnőm is ejtett pár szót.
- Virág és a saját nevemben is köszönöm, hogy összehoztátok ezt a remek kis társaságot ma estére! Ez koronázza meg a napunkat.. Sosem hittük volna, hogy egyszer veletek együtt itt.. na értitek, gondolom..! Szóval hálásak vagyunk minden egyes szóért, twittért, képért, bejegyzésért amiket értünk tesztek és remélem sok ilyen lesz még!! - mindenki megtapsolta a bájos lányt, majd leültünk enni. Én azonnal Niallre pillantotta, mert köztudott róla, hogy imád falatozni és természetesen most sem volt ez másképp. Közben a velem szemben ülő Zaynre és Perriere néztem akik együtt nagyon tüneményesek és ahogy kiszúrták, hogy őket nézem egyszerre mosolyogtak rám, de azt hittem elolvadok olyan látszata volt az egésznek.. :) Harry Sophi mellett ült, és végig beszélték a vacsit. Én pedig Liam és Eleanor között. Hol erre hol arra folytattam párbeszédet de a hangulat mindenütt pompásra sikeredett. Aprópó a lányokkal is cseréltünk telószámot illet twitteren bekövettek. Sőt Eleanorral egy közös képek is készített rólunk Liam amint épp El magához húzott hátulról és megölelt. Ezt azonnal pósztolta "With my sweety Lady xxx" címmel, én pedig rögtön megosztottam. El sem tudom mondani mennyire imádom őt, és végre nem csak tudatban tehetem. Vacsi végén mindenki elfoglalta magát valamivel. Kisebb társaságokra bomlottunk hol ide hol oda vándoroltunk, de a hangulat nagyon adta. A zene is kitűnő volt jelenleg épp egy remix szólt, amit imádtam a Mashup-Germany !! Épp készültem kivenni egy kólát a a hűtőből, amikor megláttam, hogy Louis Niall és Liam  táncolnak. Visítottam a röhögéstől és gyorsan előkaptam a telómat, hogy megörökíthessem a pillanatot. Az ír fiú ezt kiszúrta rögtön és kicsit színészkedett a kamerának . Nagyon cuki volt! :DD
De jó pár képet készíttetem még az este folyamán. 

Funny Boys
Perrie, Dani, Eleanor

Szóval remek kis este volt. Mielőtt eljöttünk volna gyorsan elmentünk sissel a mosdóba. 
- Honey! - nézett rám a tükörben miközben haját igazgatta! - Szerelmes vagyok!!
- Tudom! - feleltem - annyira látszik rajtad, bár én is hasonlóan érzek...
- Juuj! igen igen, láttam ahogy öleltétek egymás Niallel az elején, annyira édesek lennétek együtt! - közben széles vigyorra húzta száját olyannyira hogy gödröcskéi is előbújtak. Én pedig lehajtottam a fejemet, megfordultam és felültem a mosdó melletti szabad részre, és kezemet az arcomba temettem.
- Nem tudom mi lenne, annyira szeretném de mi van ha ő nem?! meg most itt van nekünk az X Factor és ez az első..
- Figyelj, szerintem a show is jobban menne ha minden téren boldog lennél, és Simonnak nem kell nagyon magyarázkodni úgy vélem megértené - majd elvonta kezeimet a szemem elől és rám kacsintott. Felálltam és magamhoz húztam kérdezvén "Jaj mi lenne velem nélküled  ?? - aztán előkaptam a telefonomat és megmutattam neki a képeket. Nagyon nevetett, az egész mosdó tőlünk zengett. Még egy pillantást vetettünk magunkra majd kimentünk.  Az étterem előtt mindenkitől búcsút vettünk, megölelgettünk, és megköszöntük a remek estét! A Litlle mix külön kocsival távozott Perriet leszámítva mivel ő zaynnel ment el. Payzer és Louisék négyesbe mert még mentek moziba, és mi pedig egy közös autóval Narryékkel együtt. Amint visszatértünk a szállásra kipattantunk a kocsiból. Majd megköszöntük még egyszer a fiúknak és két-két puszival elváltunk! Sophival felsiettünk a lakásunkba, ledobtuk a cuccokat vetettünk egy jó meleg gyors zuhanyt és bepattantunk a puha ágyikónkba. Még egy kicsit csevegtünk és felidéztük a teljes napot elejétől a végéig, majd álomba szenderedtünk, és vártuk a másnapi szabadnapot... <3

12 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon nagyon jó lett cicu új részt!!!:)) i can't wait<3<3<3<3 *--* -Zsófii

    VálaszTörlés
  2. nagyonagyonagyonagyonagyoooooon imádoom!!!! <3<3<3<3 egyszerűen fantasztikus az egész, valami hihetetlen jól írsz, és most a személyesebbek; mindent PONTOSAN úgy írsz le, ahogy néha elképzelem, egyszerűen imádom. IMÁDLAK!!! hozd gyorsan az újat sis, különben béééhalok <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. juuuuj ahogy elképzeled!!ez a mi álmuuuunk <3333 annyira szeretlek! Tudom milyen vagy nem nehéz kigondolni!!!<33 ismerlek és te is engem!<3

      Törlés
  3. IMÁDOMM A BLOGOD! Fantasztikus az egész.:) minél hamarabb kövit.!!!:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖSZÖÖÖÖÖNNNNNNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM!!!! <33333

      Törlés
  4. ez nagyon jó !! gyorsan gyorsan gyorsan a kövit !!!!! :)) <33

    VálaszTörlés
  5. Hartipajti megölsz! imádom az irományod!!!<3<3 sieeees!<3xx

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikusan elképesztően tökéletes! *-* IMÁDLAK Little Angel!:) <3

    VálaszTörlés