2013. február 22., péntek

6. fejezet

 ~Little Secrets on the hits radio..~

Pár nap telt el a szabadnapunk óta, ami alatt megjelent a 1D új dala a ~One way or another~  , amelyet a Red Nose Dayre készítettek és számos helyen már a dal listák élére került. A rádiókban nap mint nap hallhatóak, és el kell, hogy mondjam a Fiúk újabb dicséretet érdemelnek, mert szenzációsat alkottak és erre mi csak büszkék lehetünk. Továbbá az események a megszokott kerékvágás szerint zajlanak, ugyanis napi két próba, tánc gyakorlás és egy kevés pihenés... mivel vészesen közeleg a második élő show!! Viszont a "day off"- nak köszönhetően sokkal felszabadultabbak lettünk Sophival és még jobban szeretnénk az álmaink beteljesülését, bár ennek egy része, még hozzá nem is akármilyen már megvalósult. Gondolok itt a One Direction és Little mix-xel való megismerkedésre, kiemelvén, hogy valaki közülük, akiről ábrándoztam amikor csak tehettem, aki számomra a tökéletesség maga, Niall Horan randira hívott (valamint barátnőmet Harry Styles), ami felfoghatatlan!!! - és hát valami kialakulóban van...Pontosan ezek a dolgok kavarognak a fejemben amióta közelebb kerültünk egymáshoz.  
A szokásos reggeli 8:30 - as ébresztésre keltünk. A fürdőben egymást váltva elláttuk teendőinket, majd kikaptunk valami kényelmeset a szekrényeinkből egy mintás színárnyalatos csőnadrágot egy sötétkék ujjatlannal valamint fekete dorkóval húztam föl és feldobtam néhány színes karkötővel és egy bő fehér kardigánnal míg Sophi is hasonlóképpen döntött egy fehér alapon szürke foltos csőnacihoz egy szintén fehér mustache-s lenge felsőt illetve fekete csizmát és szegecses karkötőket választott. Amint készen voltam a konyhába igyekeztem és készítettem egy ízletes tojásrántottát, mivel tudtam, hogy sis is imádja.  Rögvest tányérokra tettem a finom falatokat majd irány a nappali, ahol barátnőm már befészkelte magát a kanapéra, előtte a laptop bekapcsolva és csak nézett maga elé. Amint érzékelte, hogy jövök egy nagy "sóhajtással" fejezte ki türelmetlenségét.
- Sorry babe, de gondoltam megleplek egy jó kis magyaros reggelivel! 
- Awwwww tojásrántotta!! Juuuuuj de imádlak, nagyon köszönöm drága! - majd kezébe adtam az ő részét, ő pedig felpattant és egy puszit nyomott az arcomra.
A gépen eközben betöltött a twitter. Feljött a kezdő oldal, ahol a hírek futottak. Ahogy lefelé görgettem az egeret egy falat a torkomon akadt és elkezdtem nagyokat krákogni, köhögni, barátnőm pedig óvatosan veregette a hátamat, de amint észrevette, hogy szemeim kidülledtek és bámulom a képernyőt, ő is arra vetette fürkésző tekintetét. Az oldal tele volt trendekkel, képekkel és olyan bejegyzésekkel, amelyek a dupla randis nap alkalmával készültek a mindenhol jelenlévő paparazzik által. Többeközött #doubledate #Viall  #styles&sophi #littlesecrets@narry #specialdayyoff , de akad még jócskán. Ezeket látva megdermedve ültünk és jó néhány "JESUS , OMG, NICE, " hagyta el a szánkat.. hol a képernyőre, hol egymásra néztünk.. de rendkívül jó érzés az, hogy olyan kommenteket kaptunk amiket még azelőtt sose, és rengeteg rajongónk lett illetve a 1D fanok is írogatták, hogy milyen jól mutatnánk egymás mellett ha valóban igaz lenne.. de ott az a "HA" mivel ez még nem hivatalos. Pár képre és bejegyzésre reagáltunk illetve azonnal kiírtuk, hogy ezek pletykák és mi csak barátok vagyunk semmi több. Bár nehéz meggyőzni a bezsongott Directionereket, ha olyan kép van a világhálón, ahol jómagam Niallel kézen fogva sétálok vagy ahol ajkaink alig pár centire vannak egymástól. De említhetném még a fotót, amin Sophi Harry ölében csücsül és átkarolják egymást szintén kicentizett szájtávolsággal...
- HÚÚÚ! ez hamar ki fog derülni - két nagy sóhajtás között csak ennyit vagyok képes mondani.
- Igen! De ez van, én nem leszek boldogtalan az biztos! - majd széles vigyorra húzta a száját, én pedig elkaptam a buksiját és az ölembe húztam. Jól megölelgettem a legjobb barátnőmet, majd az óránkra nézve hirtelen kinyomtuk a laptopot és kirohantunk kabátot húzni, majd elindultunk a próbára. Útközben néhány fiatal rajongó megállított pár kép illetve szóváltás erejéig.. Felfoghatatlan ez az érzés, amikor a te autogramodra várnak, és közlik veled, hogy kiteszik a falaikra.. ahogy körbe vesznek és csillogó szemeikkel néznek, ahogy megölelnek és nem is kell tovább ragozni...ők valamiért megszerettek bennünket, mi pedig igyekszünk meghálálni ezeket a pillanatokat akár a színpadról vagy csak egy jó beszélgetéssel, mert mi is tudjuk milyen ez az érzés... <3
A próbára érve a saját részlegünkbe mentünk, ahol Simon mester már várt ránk. 
- Hello Lánykák! - üdvözölt - láttátok a twittert ? Elég gyorsan terjednek a hírek.. - a végét cinikusan megnyújtotta és közben szemöldökét vonogatta föl-le.
- Szép jó reggelt kedves Simon neked is! - mondtam - volt alkalmunk felfigyelni a hírekre - válaszoltam olyan hangzásban, ahogy ő tette, de ő csak nevetett tovább.
- Na akkor, ha minden oké kezdhetjük a melót mára!! Elfoglaltuk helyünket és a szokásos beénekléssel indítottunk, majd fokozatosan rátértünk a dalunkra, ami egyébként remek nóta, mivel pörgős és megmutathatjuk ezt az oldalunkat is a múltkori lassabb "Little things" után.. pár óra elteltével a tánc gyakorlásra készültünk átmenni a másik terembe, de mielőtt kiléptünk volna az ajtón mr. Cowell még odabökte - SZERINTEM KORREKT PÁROST ALKOTNÁTOK!! - Én köpni nyelni nem tudtam, így hát az ismert nyelvforgatásomra kezdtem rá valamint a fejcsóvára, de Sophi egy hangos "köszönjük-kel" megtisztelte mentorunkat, aki csak mosolygott.
- Tudjátok, hogy imádlak titeket, és tényleg remélem, hogy minden úgy alakul ahogy azt szeretnétek! - majd karjait széttárva jelzett nekünk, hogy ölelést vár. Mi odafutottunk és mint ha az apánk lenne jól megszorongattuk - Na meg kitudja meddig szinglik még? - folytatta, én pedig kézen ragadtam Sophit és nevetve elhagytuk a szobát. Az 1 órás tánc tanulást követően megéheztünk, így hát a csoki automatához siettünk. 10 lépést sem tettünk meg amikor messziről meghallottuk, hogy Simon ordibálja,  mondandója van felénk. 
- Lányok! Remélem nem terveztetek semmit ma estére, mert most kaptam a hívást a Hits radiotól, hogy fogadnának titeket este 7-kor! 
- Yaaay! Ez szuper! - reagáltuk szinte teljesen egyszerre.
- Remek akkor én már itt sem vagyok, ügyesek legyetek! - majd sarkon fordult és elköszönt. Mi megszaporázva a lépéseinket értünk az automatához. Kiválasztottunk egy-egy energiabombát, majd irány az öltözőnk. Sophi még elrohant mosdóba, én pedig épp nyitottam az ajtót, amikor egy szívtipró srácot pillantottam meg, aki épp a székemben ült és körbe-körbe forgott. Nagyon tüneményesen eljátszott odabent, majd egy kisebb krákogásra felfigyelvén kipattant a székből és odajött hozzám.
- Szia Niall! - kezdtem én a köszöntését.
- Sziaaa! 
- Hát te? 
- Hát én csak, csak... 
- Csak? - próbáltam szóra bírni
- Csak azért jöttem mert hoztam neked valamit,ami nem várhat - kezével a kabátja zsebéhez nyúlt, miközben én kezeimet az arcom elé tettem és rést hagytam a szemeimnek, belül ezerszer elmondtam a bizonyos"juuuuuuj-t", majd egy gyönyörű karkötőt véltem megpillantani a kezében - ezt itt neked választottam, mert amint megláttam te jutottál az eszembe.. - szemeit le sem vette rólam, ahogy én sem róla, egyszerűen csak elkapta a csuklómat és feltette az ékszert. 
Néhányszor körbejárattam rajta a tekintetem, majd a fiúra vetettem pillantásom, és másodpercek alatt karjaiban éreztem magamat. Egy gyengéd romantikus csókkal köszöntem meg neki, mivel ezt találtam a leghatásosabbak de a végén a fülébe suttogtam "nagyon szeretlek" ő pedig újra megcsókolt. Ezt a pillanatot Sophi törte meg amikor beviharzott nagy lelkesedéssel - Viii megyünk a hits-hez!! - mi pedig csak néztük rá és mosolyogtunk.
- Oppá! - húzta meg a szája sarkait - ahogy látom megzavartam valamit.
- Szia Sophi! Nem tettél semmi rosszat, épp csak beugrottam, hogy átadjak valamit Virinek de már indulok is - majd odament megölelni barátnőmet.
- Miattam ne menj el! - kérlelte Sophi.
- Félre ne érts, nem miattad, de a fiúkkal még megbeszéltünk egy találkát Harrynél, tudjátok ilyen kis laza zenélés, beszélgetés - magyarázás közben kedvem lett volna a nyakába ugrani mert annyira aranyos volt - de jól hallottam mentek a hits-hez?
- Igeeeeen! - szinte üvöltve feleltük.
- Akkor gyertek elviszlek titeket! - ezt persze nem utasítottuk vissza, mivel így is késésben voltunk, szóval bepattantunk a Range Rover-be majd a kedvező forgalomnak köszönhetően hamar meg is érkeztünk.  Sis gyors kiszállt, én pedig hátulról átkulcsoltam kezemmel az anyós ülésnél lévő szőkeséget, majd egy nagy puszit nyomtam az arcára. 
- Még egyszer köszönöm! Mostantól nem telik el anélkül nap, hogy ne hordanám - ennél a szónál Niall kikapcsolta biztonsági övét, megfordult és két kezével megfogta arcomat majd a homlokomra nyomott egy puszit. Kezeit ezekután végig simítván a járom csontomon vonta el.
Barátnőmet követve én is kikászálódtam a járműből és még egy intést tettem a Nialler felé, majd ő elhajtott mi pedig bementünk a rádiosokhoz. Mindenki nagyon közvetlen volt, elmagyarázták milyen lesz az élőadás, majd bemutatkoztunk mindenkinek és mondanom sem kell már most imádom ezt a helyet, egyrészt mert nagyon jó a műsoruk másrészt mert tényleg annyira barátságosak és viccesek, hogy az ember itt csak mosolyogni képes. A twitteren eközben már javában mentek a bejegyzések "pár perc és bemutatkozik a Little Secrets" .. Már beültünk székeinkbe és előttünk is volt monitor, így tehát tudtuk megosztani és kommentelni az eseményeket. Aztán eljött a visszaszámlálás ideje...5-4-3-2-1 
- És újra itt vagyunk méghozzá nem is akárkikkel!! A Hits radio vendégei két gyönyörű lány, az X Factor újdonsült duója, a Little Secrets!! - konferált be minket az adásba Elliot Holman, akit egyébként már régebb óta követtünk be twitteren és számtalanszor írtunk neki azelőtt, most pedig  végre beszélhetünk is vele. 
- Hii! - szóltunk bele a mikrofonokba.
- Először is szeretnék gratulálni az első showhoz. Nagyszerűek voltatok, és nem csak a rajongóitok illetve a mentorok de maga a banda, akié a szám agyon dicsért titeket. Ez azért nem semmi!
- Valóban nem - fűztem hozzá Elliot szavaihoz - Elképesztő érzés volt, ahogy a produkció alatt teljes csend szállta meg az arénát, majd a végén állva tapsoltak, és kiabáltak a rajongóink. Az meg végképp, hogy a One Direction ennyire sok pozitívummal ajándékozott meg bennünket. Nincs rá más szó, mint, hogy hihetetlen...
- El tudom képzelni, mik játszódnak le bennetek - folytatta Elliot - De még is meséljetek kicsit magatokról.
- Magyarországról jöttünk - szólalt meg Sophi is - de már egy ideje Londonban éltünk. Én idén érettségizem, Virág pedig első éves egyetemista. Mindkettőnknek van kedvenc időtöltése, ahogy nekem az írás neki a kosárlabda. Viszont eljött a lehetőség, hogy abban is kipróbálhassuk magunkat amit mindketten imádunk, ami nem más mint a zene, az éneklés! Végre meg van a hely, ahol elkezdhetjük felépíteni közös álmainkat..és az előzőekhez szólva csatlakozom ahhoz, hogy valóban elmondhatatlan ami velünk történt e kis idő alatt! Fantasztikusan érzem magam!
- Csodálatosak vagytok Lányok - nem meglepő, hogy a Little mix és  One Direction is szemet vetett rátok! Utóbbi talán nem is akárhogyan - mosolygott a rádiósunk :)
- Amióta megismertük a két bandát hatalmas rajongóik vagyunk. Folyamatosan nyomon követtük, hogy épp hol járnak mi van velük, annyira odáig voltunk értük és ez mai napig is így van. Csak most azon szerencsésnek mondhatjuk el magunkat, akik személyesen is találkoztak velük, és több időt lehetünk társaságukban, amire nehéz szót találni, milyen érzés is valójában. A Lányokkal hamar meg lett az összhang, és sok időt töltünk egymással ami nevetésbe torkollik szinte mindig, de a fiúkkal is hasonlóképpen történik, bár a teljes csapattal, ahol Eleanor és Danielle is jelen voltak, csak egyszer lehettünk egy vacsora és kisebb mulatás erejéig a show után. Viszont nem rég beszéltük, hogy ezt hamarosan megismételjük! - meséltem hosszabban a történteket..
- Pompás sztori Lányok, és úgy vélem lesz még körülöttetek felforgás bőven. Na de ha jól vagyok informálva a fiúkhoz, illetve kettőhöz a bandából közelebb kerültetek!? 
- Gondolom a szabadnapos ügyre célzol - szegezte Sophi a kérdést Elliotnak , aki egy bólintással és egy megnyújtott " igeeeeeeeen"-nel fejezte ki magát - Nos hát az igazság az, hogy Niall és Harry társaságában töltöttük az említett napot, ami igazán kellemesre sikeredett. Leginkább sétáltunk és dumáltunk az eddigi életünkről, illetve egy parkban közel a Temzéhez leültünk enni, majd ketté váltunk és egy rövidebb időt úgy is eltöltöttünk. Semmi komoly dolog nincs köztünk, csak szimplán nagyon jó velük lenni és.. - itt barátnőm szavai elakadtak, ezért kisegítettem - és nagyon kedvesek, megértőek. Tanácsokat adnak, ami nekünk fontos és hasznos is! Ők mindent átéltek már abból, ahol mi most járunk, tehát nem is tehetnénk mást. Viszont el kell, hogy mondjam tényleg egy csodálatos napban volt részünk és ezt senki nem veheti el tőlünk.
- Valóban nem - nevetett Elliot amire mi is rákezdtünk - imádom, ahogy nevettek - folytatta.
- Szuper ezzel most arra utalsz, hogy mindenki figyelje a nevetésünket, mi? - erre csak újból kacagni kezdett mindenki a rádióállomáson, de szerintem akik hallgatták ott is akadtak jó páran. 
- Na de most komolyra fordítva a dolgot van esély egy románcra, mármint fejenként egy-egyre? - kérdezte
- Igazából most a második élő showra készülünk, és ezen pörög az agyunk, de nem tagadhatjuk le, hogy ténylegesen több időt szeretnénk eltölteni a srácokkal mint privátban, mind pedig a bandára nézve közösen - mondta Sophi.
- Így igaz,  nem tudjuk most így megmondani, hogy mi lesz ebből, de egyenlőre remekül megvagyunk a helyzetünkben és hát majd alakul, ahogy alakul...
- Ez a végére elég frappánsra sikeredett! - jegyezte meg Elliot egy széles vigyor mellett. Mindenesetre remélem jöttök hozzánk a fiúkkal közösen is!
- Ha lesz rá lehetőség, nem hagyjuk ki! - válaszoltuk.
- Amúgy Virág neked nem hiányzik a sport, vagy neked Sophi az írás vagy vegyük csak a családotokat?
- De igen, méghozzá nagyon! - jött a válasz ismét totál egyszerre, majd én vettem magamhoz a szavak irányítását - Hiányzik a csapatom és a meccsek, az hogy mennyi mindent tud az ember a sporton át megtapasztalni, tényleg csak az mondhatja el magáról, aki elkötelezve csinálja. Nem hanyagolom el a mozgást, mivel ahogy van időm elmegyek futni, vagy kondiba, de most már a kosárpályára is tervezem a lemenetelt..De a szüleim hiánya rosszabb! Néha annyira hazarohannék, csak egy nagy ölelésre vagy egy két szóra, de ez nekünk csak a skypon illetve a telefonon át lehet meg, bár ha minden igaz hamarosan meglátogatnak minket!!
- Teljesen egyetértek Virág szavaival. Ugyanígy érzek az írással kapcsolatban, ezért amikor csak tehetem felhúzom a fülest és egymagamban írom le a szenvedélyeimet. Ez felettébb nyugtató, és élvezem minden percét annak amit csinálok. A családomról csak annyit, hogy piszkosul hiányoznak! És jöhetnének már tényleg... - fejezte be a kérdésre a választ barátnőm.
- Érhető, de azt gondolom az a legfontosabb, hogy itt vagytok egymásnak! - amire mi csak bólogattunk és összenézve mosolyra húztuk szánkat - na de mit szóltok a 1D új szerzeményéhez a One way or another címen futó dalhoz?
- Egyszerűen fantasztikus! - válaszoltuk - csodálatosak ezek a srácok, számukra is az a legfontosabb, hogy a rajongóik boldogok legyenek, és ahol tudnak segítenek, mert hatalmas a szívük, és ez látható és tudható a Ghanai események után - feleltem.
- Az utolsó kérdésem az lenne, hogy mivel rukkoltok elő pár napon belül?
- Egy jó kis pörgős számmal - reagáltam - most egy másik oldalunkat ismerhetik meg az emberek, de a dal hozzánk való és hát remek a ritmusa. Simon rendkívül sokat segít, biztat és ez nekünk nagyon fontos -  Kicsit betölti az apai szerepet - tette hozzá Sophi.
És visszatérve a showra nagyon várjuk és reméljük  most is szavaznak ránk és újabb színeket mutathatunk magunkból.
- Legyen így, ezt kívánom! - vágta rá Elliot - Lányok köszönjük, hogy itt voltatok és reméljük szombaton ismét ilyen boldogan fogtok vihorászni mint most. 
- Mi is köszönjük!! :)
- Ők voltak tehát a Little Secrets, az X Factor felfedezett lánycsapata, akiket láthattok szombat este a híres műsorban. Aki teheti szavazzon rájuk, mert megérdemlik!! Most pedig jöjjön egy remek szám, a mai napon sokszor emlegetett One Directiontől, ami nem más mint a One way or another... - majd Elliot is félre tolta a mikrofonját és felpattant a székéből. Két puszit adtunk neki,  és megígérte, hogy visszakövet a többiekkel együtt twitteren majd elköszöntünk tőlük és elindultunk haza. Kocsi jött értünk amit Simon küldött. Hazaérvén ismét csak ledobáltuk cuccainkat és fürödtünk, pizsit húztunk, aztán egy kis nasival beültünk a tv elé.. szimplán  csak kedvünk támadt átbeszéltük a napot, ahogy általában..
- Angyalom ez megint egy csúcs szuper nap volt!! - szóltam Sishez.
- Extraaa! És végre megismertük Elliottékat, és a hits-et és juuuuj! - erre én is rákezdtem, majd odabújtam barátnőm mellé és szép lassan elcsendesedtünk..a tv időzítője is kikapcsolt, de addigra mi már az álmainkat éltük az álmunkban...








12 megjegyzés:

  1. 1 kérdés ..hogy a francba tudsz ilyen jól írni ???:OO nagyon jó lett !! :) kövit <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1 válasz : imádlak!! köszönöm nem tudom cask jón az álmaim pillanataibóóól!! szeretlek vircsii í33

      Törlés
  2. juuuuj Simooon
    juuuuj pletykááák
    juuuuj Ellioooot
    és úgy amblok JUUUUUUUJ!!! nagyon extra!!! nagyon tetszik - mint általában:))) isteneeeem, imádom!!! ilyenkor jövök rá, hogy mennyire de mennyire is ismersz és juuuuj <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kivéve a tojáásos részt! :DD de igen szivem ezt mind veled élném át! <3333333333333 nagyon ismerlek és szeretlek mindennél jobban!! xx

      Törlés
  3. nagyon jóóó!*-*<3 Harti pall taníííts!*-*imádom! siess!<3xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sieteeeeeek!:D:D mire tanítsalak ?:D:D Love you my pal :)) <333

      Törlés
  4. jujjj...imádom...fantasztikus...:) siess a kövivel.:)

    VálaszTörlés
  5. Aztaaa *-* Először is sajnálom, hogy az előző részhez nem írtam komit, csak azt is ahogy ezt is telefonról olvastam este, és az előzőhöz elfelejtettem komit hagyni... Teljesen kiment a fejemből.. De ez a rész is szuper lett! ♥ Következőt kérek :)x

    VálaszTörlés
  6. angyalom semmi vaj!! imadlak koszonoooom <3<3

    VálaszTörlés
  7. TANÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍTS MEGÍ YG ÍRNI ! : ) imádom és annyira kfnvkjfdbnvjfb :) és ez oylan értelmes lett mint amennyire én vagyok :33:D na hogy mi a véleményem a blogodról..mivel nem lehet káromkodni ezért a csillagos rész káromkodás :D AZT A JÓ ÉDES K*************************************************** ...: D és ez most jól esett :D..na a lényeg alényeg.HOZD A KÖVETKEZŐT :33 xx

    VálaszTörlés