2013. augusztus 19., hétfő

17. fejezet


Kedveseim ismét előrukkoltam az újabb résszel. Azért hoztam ilyen hamar, mert nem tudom mikor lesz időm a következőre és így kicsit kárpótolni szeretnélek benneteket! :)
Remélem tetszik majd, és előszeretettel várom a komikat vagy csak egy kisebb visszajelzést, hogy milyen lett.. :)) na de nem húzom az agyatokat inkább fogjatok hozzá!!
pusziiiik XX

Whatever the weather we're gon' be better together..

A landolást követően fölpattantam a helyemről és rohantam a repülőgép ajtajához.
- Hú valaki itt nagyon izgatott - mormogja Paul, miközben mindenki a saját cuccait igyekszik összeszedni a fedélzeten. Ahogy megnyílt a kapu én léptem ki rajta először.
- HOLAAA SPAIN!! HOLA MADRID- üvöltöttem a semmibe.
- Ez kész - hallom magam mögül az összeröhögést, de pont nem érdekelt. Még sosem jártam itt és most végre megadatott a pillanat.
- Emm Viri nagyon örülök, hogy örülsz, de le is mennél a lépcsőn vagy itt akarod tölteni a napot ?- dünnyögi mögülem Louis miközben a kezében lévő bőröndökkel enyhén valagba kólint. 
- Heey vettem megyek már nyugi - és ezzel a lendülettel leszáguldottam a járműről.
Mindenki lepakolt és vagy 10 percig a reptéren dekkoltunk, amíg a kocsik meg nem jöttek értünk. Egy mesés szálloda előtt tettek le bennünket, de sajnos a szoba elfoglalása sem ment egyszerűen, ezért kérték, hogy a váróban foglaljunk helyet, amíg nem szólnak. Sophyval elrohantunk mosdóba és mire visszaértünk azt láttuk, hogy a kanapén Harry kivételével mindenki röhög.


- Rosszat sejtek - böki meg sis a vállamat.
- Haha én NEM. Szerintem a pasid alkotott - feleltem neki.
- Na mi van? Miről maradtunk le? - kérdi Sophy nagyra nyílt szemekkel.
- Semmi érdekes - röhögi el Liam.
- Na valaki legyen már kedves elmondani nekünk is - kérleltem a fiúkat, de már én is mosolyogtam.
- Hahahahaha - visít fel Louis hangosan.
- Na köszi most ki vagyunk segítve - kontrázzunk egyszerre barátnőmmel.
- Hát igazából csak annyi, hogy Harold megint beégett - neveti el a végét Zayn.
- Mert? - kérdi Sis.
- SEJTETTEM - mondtam ugyanakkor mint ő, erre finoman oldalba bökött.. - Bocsi édes de ez gondolható volt.
Sophy nem reagált csak odament Harryhez, hogy megölelje.
- Awwwwwwwwwwwwwweeeeeeeee - hallatszott egyszerre mindenki szájából, amire már a "sértett" srác is vigyorra húzta száját.
- Én is szeretlek curly - bújok oda egy big "hug" erejéig a fiúhoz.
Hál istennek pár perc múlva már megoldódtak a problémák a recepción, így mind megkaptuk a szobakulcsokat, hogy bepakolhassunk. Mesés látvány tárult elénk, amikor az ablakokhoz léptünk.



Pillanatok alatt el is bóbiskoltam.

- Bárcsak miénk lehetne ez a nap is - ölel át hátulról Niall, kezeit a hasam előtt összekulcsolva, állát a vállgödrömbe fúrva.
- Ne is mond - sóhajtok egy nagyot, majd újabb pár percig csak gyönyörködünk a kilátásban.
- Meg akarlak csókolni - suttogja a fülembe.
- Mi tart vissza? - fordítom fejem egy picit az övé felé, de ő a karjai között tovább forgatott és hosszasan megcsókolt, aminek végébe belemosolyogtam - szeretlek!!
- Én is - nyom még egy puszit az ajkamra - de most átöltözök, mert megyünk a show helyszínére.
A programnak megfelelően zajlottak az események. Hangpróba, készülődés és már el is jött a várva várt este sok-sok Directioner számára. A srácok nagyszerűek voltak megint és el kell, hogy mondjam a Spanyol rajongók nagyon odatették magukat, mert rendesen zengett az aréna. Nagyon élvezetes, sok mókával teli estét éltünk meg. Mivel mindenki fáradtnak érezte magát, ezért a show után közös vacsi és pihenés következett. Niallerrel kicsit dumáltunk, de hamar elnyomott az álom..
Reggel az ablakon beszűrődő fénysugarak szemem általi zavargására ébredek.
- Jó reggelt nyuszi - mormogja rekedtes hangon barátom.
- Neked is manó - puszit nyomok a homlokára és készülnék kikászálódni az ágyból, de hirtelen visszaránt egy kéz.
- Nem mész te sehova - szorít magához szorosan én meg csak nevetni tudok.
- De de - dadogok, miközben mutatóujját a szám elé teszi.
- Tssss - relax. Csak élj a percnek! - Ezt hallván akaratlanul is de még jobban nevetnem kell - Most mi van - nyitja közben szemeit és vett rám szúrós pillantást azokkal a gyönyörű kék szemeivel.
- Hihi semmi, semmi csak ezt olyan viccesen mondtad - próbáltam magyarázkodni, de lehet jobban jártam volna, ha csendben maradok, mert barátom fölém tornyosult, kezeimet leszorítva.
- Pad helyzet hölgyem!!!!
- Igazán - kérdem, miközben próbálom kiszabadítani az ujjaimat az övéi közül.
- Na csak nem megy - húzza pajzán vigyorra száját - de már sajnállak, ezért inkább ..
- Csak AZT ne!! Kérlek, könyörgöm!!
- Késő bánat - nevet fel és csikálni kezdi az oldalamat, majd a hasamat..
- Jó jó te nyertél, csak állj már le - nyüszítek, mert tudja, hogy ha valamit akkor ezt nem bírom. El is enged én pedig felszisszenek.
- Genya - morcizok.
- Kiengesztelhetlek - vett rám kölyök kutya szemeket.
- Legyen... de nem lesz könnyű.
Apróbb puszikat nyom a pocakomra, majd a karjaimra, amit a nyakam követ végül az arcom, homlokom és onnan visszacsúszik a számra. Ahogy ajkai bármely testrészemhez érnek felpezsdül a vérem..leírhatatlan milyen érzés...mennyire szeretem. Egyik kezemmel a hajába túrok, másikat a hátára teszem, ő pedig az kezdeti gyengédségből, egyre hevesebbé teszi a csókjainkat.. Nem is tudom mi lenne ha valaki épp nem kopogna pont most az ajtón.
- Jövök már - csúszik ki Niall alól és rohanok az bejárat felé.
- Jó reggelt - áll velem szemben Josh, Liam és Zayn.
- Húh - hirtelen lefagytam - emm miben segíthetek - csuklik meg a hangom, de a végére mér nevetek, ugyanis a 3 fiú velem szemben pont ugyan így tesz.
- Rosszkor jöttünk? Vagy.. - célozgat Zayn pimasz mosollyal a száján.
- Ja nem, csak reggel lassú a gondolkodásom.
- Csak reggel - kérdi Liam szintén kacagva.
- Hülye..
- Na viccet félre téve, csak annyit akartunk, hogy sürgesse magát a Szőkeség, mert 10:30 - ra megyünk Gokartozni - mondta Josh.
- Rendicsek - biccentettek - apropó mennyi az idő?
- 9:50 - vágja rá Paynee.
- Hű akkor kirángatom az ágyból - kontrázok, és épp csukni készülném az ajtót, amikor Zayn visszanyomja azt.
- Hé Vii légy tigris és férjen bele 10 percbe - kacsint.
- Ezért most meghalsz - tárom ki az ajtót és szerencsére ő nem olyan gyors, így hát rátudom vetni magam a hátára. Rohangászik velem egy-két kört, majd bevisz a szobámba és "finoman" leejt az ágyra.
- Vas happening? - kérdi Nialler nagy pislogások közepette.
- A cimborád köcsög volt - kólintom finoman fejbe az illetőt.
- Hey - kap Zaynee a fejéhez.
- Mit hey? Ez járt te dinnye - dünnyögöm, amire elnevetjük magunkat, de gyorsan elmondtam a sztorit az ágyon ülő fiúnak is.
- Zayn Jawadd Malik - szólal meg Niall is - Ne oltogasd a barátnőmet, mert nem leszünk jóban - olyan édes, ahogy próbál kemény lenni, de sosem sikerül .. :)) 

Végül mindhármunk részéről röhögésbe torkollik az egész. Pár perc múlva, a rossz fiú már elhagyta a szobát, én pedig elkezdtem készülődni.
- Sajnálom, hogy ránk törtek - mondja Niall még mindig az ágyon ülve, kezében a telójával.
- Én is, de nyugi itt van még jó pár este együtt - simítok végig a hajamon, pajzán mosollyal megspékelve.
- Ezt ne csináld...mert.. - fölpattant az ágyról, engem fölhúzott a székről és szorosan magához vonva megcsókolt.
- Na most már menj öltözni, mert 10 óra és időre mentek.
- Upsz tényleg - kapja szája elég a kezét, majd mint egy güzü rohangászik ide-oda - és te? Mit csinálsz ma?
- Hát Sophyval, Louval, meg Luxival megyünk várost nézni, aztán mi ketten sissel megyünk le a partra.
- Hmm csajos nap, jó az - lép elém immáron menetre készen.
- Ühüüm. Este meg látjuk egymást - mosolygok.
- Bizony - nyom egy puszit a homlokomra - de most rohanok!
- Okii. Have fun, puszi.
Ahogy kiment én is fölkaptam magamra egy kényelmes szettet. Farmer short, kockás ing, dorkó, napszemcsi, hajamat pedig egyoldalasan befontam. Épp zártam a szobát, amikor egy ütődést éreztem a jobb lábam felől. 
- Jézusom Lux jól vagy - emelem tekintetemet lefelé a kis lány irányában és le is guggolok hozzá, bár láthatóan minden okés, mert nevetett, Én pedig fölemeltem és beszélni kezdtem hozzá.
- Ohh látom megtalált - jelenik meg Lou is - titeket emleget azóta, amióta elmondtam neki, hogy együtt megyünk programozni - mosolygott a gyönyörű anyuka.
- Awwww édesem - nyomok egy nagy puszit az arcocskájára, majd elindulunk le a váróba, ahol rögvest kiszúrjuk Sophyt, aki hozzám hasonló stílust öltött ma, olyannyira, hogy még a hajunk is egyezett. 
- Szia sis - üdvözlöm.
- Sziasztok lányok, szia kis tündér - nyom ő is egy cuppanóst a pici lány arcocskájára, majd az enyémre és Louéra is - akkor mehetünk?
- Mi az hogy - feleljük egyszerre.
A szálloda eleje várhatóan tele volt rajongókkal, de mivel Lux velünk volt nem álltunk le, hanem testőrök segítségével egy fekete járgányhoz kísértek. A forgalomnak köszönhetően 20 percig kocsikáztunk, ami a Királyi Palotánál tett le bennünket.


Elképesztően gyönyörű ez az építmény. Egy jó fél órát el is lehettünk ott, mivel Luxnak kedve támadt "Kevineket" üldözni. Ezt követően kényelmes sétával haladtunk tovább a Prado múzeumhoz, ami bő 1-1,5 órát igénybe is vett. 
- Ana éheesz vadok - nyöszörgi a kis lány anyukája lábába kapaszkodva.
- Az remek kis cicám, mert én is - kapja föl a pici szépséget egy nagy puszit nyomva a pofijára.
- Kifejezetten örülök, hogy Luxi itt van, mert végre nem én mondtam ki először - csatlakoztam a párbeszédhez, amit nagy nevetés fogadott.
Elhagyva a múzeumot az éttermek és a vendéglők között vacilláltunk, de végül az előbbi mellett döntöttünk méghozzá egy kicsi utcában. El sem hiszem, hogy Olaszország után itt is milyen hamar kihozták rendeléseinket, ami csillagos ötöst érdemel. Jómagam Spanyolok nemzeti főételét, az úgy nevezett Paella-t választottam, míg Lou garnélát és Sophy pedig rántott gombát zöldségkörettel, meg rizzsel, tartárral.
- Na sis megkóstolod az enyémet? - kérdezem tőle.
- Emm nem is tudom.. inkább maradnék a gombánál - molyogja el a végszót.
- Hát te tudod - szúrom villámat a kövi falatba.
- Na jó akkor mégis... Ez ez ez Mennyei - bicent elismerően.
- Na ugye.

Lux mindenkiéből csipegetett vegyesen, mert megteheti :)



A pompás ebéd után rendeztük a számlákat, majd irány a Puerta del Sol. 


A szökő kút csobogása és a lágy zene olyan varázslatossá teszi a turisták kedvét, hogy akár egy teljes napot is el tudnék itt tölteni. Végezetül pedig a Puerta de Europa-hoz látogattunk el.
E mögött egy nagyobb zöld füves terület húzódott, ahol egy órácskát szintén elhasználtunk mindenféle mókára: fogócska, bújócska vagy épp csak fekvés a fűben.
- Lánykák nem tudom ti, hogy vagytok vele de én megszomjaztam - vált vízszintről ülőhelyzetbe Lou.
- Ohh egy kis frissítő jól jönne valóban - támogatja az ötletet sis.
- Akkor let's go - pattanok föl, egyik kezemmel a táskámért, másikkal Luxi kezéért nyúlok, és szép lassan baktatunk a legközelebbi italoshoz. Egyszer csak a kis lány gondolt egyet és helyet foglalt egy ház előtt lévő lépcsőn. 
- Hát te kis lányom - guggol le hozzá anyuja karjait széttárva.
- Istenem de aranyos - kapom a szám elé a kezem.
- Juuuuuuuuuj - Sophytól csak erre telik, bár ez nálunk nem meglepő.
- Istenem ezt muszáj megörökíteni, szóval " say cheese " - és már kész is a kép, amit azonnal posztoltam is twittere.  

Eztán Louék bevárták a szokásos kocsit és visszamentek a szállásra. A délutáni további szabad óráit sissel a mesés tengerparton töltöttük.

Sunshine, music, happiness, talán ezek a legjobb szavak, amik most ránk igazak. Tengerből kifutó hullámok másodpercenként mossák a partot, a háttérből egy igazi nyári dalocska hallatszik " What about us " amire nem lehet nem táncolni, éneklés közben.
Oh why are we are waiting so long, I'm suffocating .. - pattan föl Sophy a talajról és fújja tovább a dalt, majd a refrénnél én is beszállok és együtt toljuk.
Whatever the weather, We gon' be better together. So what's up baby?, What about us?
'Cos I've been watchin' and waitin', Why don't you give it or take it?, So what's up baby?,What about us?.
Az egészet végig bulizzuk kicsit se foglalkozva azzal, hogy kik néznek éppen. Bár ha itt tartunk páran felismertek minket és odajöttek közös képeket készíteni. Hihetetlenek a rajongóink. Folyamatosan kérdeznek, és tudatunkra adják, hogy szeretnek. Egyesek még ahhoz is gratulálnak, hogy 1D-s barátaink vannak, ami meg csak pont az i-n. Az idő arra is kedvezett, hogy néhány picture-t magunkról is csináljunk. 




- Asszem ezek világháló gyanúsak - böki meg vállam a képeket bújva sis.
- Bizony - biccentek - De nekem az abszolút kedvencem rólad az utolsó. Ez bomba.. a hajad, meg ezek a sziklák, ahogy rajta támaszkodsz. Harold el fog olvadni - vonogatom szemöldökömet, amire ő elpirulva kap a szája elé " awwwwww".
- Azért Niall James sem fogja szótlanul hagyni a tieidet - karolja át a nyakam és azzal a lendülettel magához is von.
- Juuuuj.. hát már retweetelte is twitteren, ahogy nézem - mutatom neki a telómat.
- Hihetetlen ez a kocka Irish - csóválja a fejét barátnőm, amire elnevetem magamat.
Fél perc múlva jön az sms is.
* Direkt csinálod?? :)x *
válasz tőlem: * NEM ... hihihi xx *
* Élvezd ki a szabadságot, mert este az enyém vagy ;) .. Have fun sweetie! <3 *
válasz: * Igen is kapitány. Love you lots X (és mellé linkeltem ezt a képet) * 

A rövid csevej után sissel vagy egy órán át a vízben lubickoltunk, majd napoztunk. Sőt kicsit be is punnyadtunk, mert már sötétedett, amikor föltápászkodtunk a meleg homokról. Gyorsan magamra húztam a ruhámat, és szép lassan a part mentén sétáltunk vissza a szállodáig. Míly meglepő, hogy két srác várt ránk a hátsó kerti ajtóban.
- Hmmm Niall látod azt a két csajt ott - mutat Harry a mi irányunkban. 
- Harold szerintem partizzuk be őket - vonogatja szemöldökét a szőke srác - enyém a szőke tied a barna.
- Pacsi - majd így is tesznek és elindulnak az irányunkban. Mivel nem volt nagy a távolság végig hallottuk az egészet és mire odaléptek elénk szakadtunk a nevetéstől. Látva ezt barátaink is követték a példánkat, majd üdvözöltük egymást egy-egy csókkal, illetve én Harryt, Sophy meg Niallt nagy öleléssel. 
- Hölgyeim mivel nem akartunk a szokványos vacsihoz folyamodni mr Stylessal, ezért rendeltünk egy giga-mega pizzát és úgy gondoltuk kellő lenne a parton elfogyasztani - mondja NIall úriasan.
- Pontosan - mutatja fel a hüvelykujját Harry - majd felrohan a hátsó kertbe és 1 perc múlva már szalad is vissza a pizzával a kezében.

- Mit gondolsz Vii, elfogadjuk a meghívást? - kérdi sis.
- Hát nem is tudom -teszek, úgy mint aki töpreng, majd ki mondom a végszót - EGYÉRTELMŰEN - és mindenki felnevet.
Egy szárazabb sziklás részt kinéztünk és letelepedtünk, majd felnyitottuk a doboz tartalmát, és sorjában fogyasztottuk el az ínycsiklandozó pizza szeleteket.
- Ez isteni volt - nyomok egy puszit barátom arcára.
- Akkor örülünk - reagálják a fiúk egyszerre, majd egy rövidebb időre mind hátradőlünk és csak bámuljuk a gyönyörű csillagos eget. 
- Szeretlek - suttogom Niall fülébe.
- Én is nagyon - kapom a választ, majd óvatosan felé fordulok és lágy csókot hintek a szájára. Sis és Harry valószínűleg ugyanezt teszik, mert gyanúsan elhallgattak. A romantikus este végén kénytelenek voltunk visszamenni, mivel este 11 múlt. Sissel nagy öleléssel búcsúztunk, majd különváltunk a szobák miatt. 
                                                                 *Sophy szemszöge*

Nagyszerű nap volt ez a mai, amit a srácok még meg is toldottak egy nagy plusszal az esti meglepetéssel. 
- Harry én gyors lezuhanyzok - szóltam ki a fürdőből barátomnak.
- Oksi nyuszi csak siess - hallom a választ. 5 perc alatt mindent rendbe rakok magamon és már suhanok is az ágyamhoz, de mire oda érek Hazza sehol. Pont készülök kiabálni neki, amikor megpillantott épp a konyhából kijövet. Egyenest a ruhás szekrényhez tart és már gombolja ki az ingjét.
- Ne segítsek - kérdezem magabiztosan?
- Hát ha akarsz - jön a válasz eléggé meggyőzően.
Apró léptekkel megyek barátom felé, de ahogy egy méter sincs már köztünk magához ránt és vadul megcsókol.. egyre hevesebb és hevesebb lesz a pillanat, majd a lámpa hirtelen kialszik mi pedig az ágyban kötünk ki...


* Virág *

Szokásos tusolás, ahogy beértem a szobába, ezalatt Nialler még ellátta saját teendőit.
- Niall nem láttad a törülközőmet - kiabálok neki.
- De én hoztam ki - feleli kintről.
- Hát ezt már meg sem kérdezem MIÉRT - nyomom meg az utolsó szót hangsúlyosan miközben kilépek a zuhany alól.
- Ne is - jön a válasz az ajtóból és az egyszerre kinyílik.
- Heeey - vetek rá szúrós pillantást, ő pedig csak végig mér tetőtől talpig.
- ".. Looking so good from your head to your feet.." - dalolja Zayn részét a Kiss you-ból léptei közben, majd megáll előttem.
Testem már remeg, de nem a hidegtől. Óvatosan hozzám ér egyik kezével, és megpihenteti azt a derekamon, másikkal a fejemhez nyúl és megcsókol. Romantikusból vadba tér át, majd fölkap és bevisz az ágyunkhoz...













8 megjegyzés:

  1. juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj babe ez nagyon jó lett*-* siess a kövivel!!! komolyan imádom a blogot meg a történetet és wááááááááá*-* love u lots!! xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Awwwwwwe thank you my love. It means so much. Love you lots and lots XX

      Törlés
  2. szia!:)) hat... kezdenem egy kis negativval: eleg ossze-vissza irsz.. nem teszel kerdojelet, vagy rossz helyre teszel szokozt pl.: - Upsz tényleg - kapja szája elég a kezét, majd mint egy güzü rohangászik ide-oda és te? Mit csinálsz ma?
    szerintem erre probalj figyelni, mert zavaro!
    viszont imadom a sztorit, es amik tortennek benne.. olyan valosagosnak tunik, es nem csak otthon ulnek, es neznek ki a fejukbol.. egyebken jol is fogalmazol, es elvezhetoen irsz! varom a folytatatst nagyon, amit mondam, arra figyelj, es csak igy tovabb!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elfogadom a negatívat és köszönöm! :) Igazából nagyon sokszor fáradtan írom, mert nincs annyi időm és zavar. Nem tudok úgy figyelni ezekre a kisebb dolgokra, de próbálok természetesen! Sosem fogok tudni teljesen hibátlan részt hozni az tuti, de remélem továbbra de szeretik majd! :XX

      Törlés
  3. awwwwwwwwwwww nem is tudom mint mondjak... Lux nagyon édi, a srácok hülyék mint mindig, de édesek is és a csajos nap... pfuuu nagyon jó lett, majd a romantikázás... nagyon eltaláltál mindent! Imádtam! Várom a kövit *-* Love ya! :) <3

    VálaszTörlés
  4. juuuuuuuuuj imádomimádomimádom!!!:) girly dayyy with the beautiful Lou and my goddaughter!;) haha:D and Viall is so cute! can't wait for the next!:) btw what about (us? hahaha<3) the X-Factor? will there be more performance? you're clever and lovely, my only! love ya <3 xxS

    VálaszTörlés
  5. it'll come don't ya worry :)) thank you for your lovely words and for your support. Means so much to me! kisses XX

    VálaszTörlés