2013. augusztus 17., szombat

16. fejezet


la la la it's all good
"El sem hiszem milyen csodálatos napot tölthettem el az én kedvesemmel Velencében. Életem legromantikusabb napja volt, de szeretném, ha nem az utolsó lenne.. Annyira szeretem, de úgy félek, hogy egyszer elvesztem. Olyan sokan odáig vannak érte és be kell vallani, nála a lányoknak nagyobb esélye van, mint a szokványos srácoknál, mivel Niall számára is a szív és a belső értékek az elsők.. Na jó most le kell álljak, mert még képes vagyok arra, hogy agyban tönkre tegyek mindent.."
- Hey Virág - böki meg a vállam Liam - indulhatunk?
- Mi?? Ja, ja, ja igen persze. Csak kicsit elbambultam.. - vágtam ki magam a szituból.
Louis és Zayn valamint kegyetlenül röhögtek,
 Andy és Niall pedig telóztak. 
- Figyu srácok nem lenne gond ha felmennék átöltözni valami kényelmesebbe? Nem tudom milyen esténk lesz és nem ezt ruhámat akarom tönkre tenni.. ha értitek mire gondolok - magyaráztam a magam módján, de persze belesültem, mert a fiúk kinevettek. 
Felrobogtam a szobánkhoz és rögvest a bőröndömhöz siettem. Előkaptam a kék színű rövid shortomat, egy laza fekete ujjatlan és a szegecses csizmámat. Hozzá egy kis táska és már oszoltam is le a portára, ahol a recepciós hölgy mutogatásából rájöttem, hogy a fiúk kint várnak a kocsiban. Hál istennek kevesebb a rajongó így az este folyamán, ezért nincs szükségünk security-s jampikra. 10 perc alatt Verona szívébe értünk. 
- Na fiúk-lányok most merre? - kérdi Louis széttárt karokkal.
- Hmm szerintem balra - mondja Liam.
- Szerintem jobbra - kiáltja Andy ugyanabban az idő intervallumban, mint haverja.
- Most aztán ki vagyunk segítve - kontrázik Zayn, amire Niall és Én nagy röhögésbe kezdünk. 
- Oké fiúk, mivel én vagyok az egy szem nő, az én szavam a döntő - forgatom meg szememet az mindegyikőjükön.
- Mi az, hogy te.. - kezdené Lou a kötekedést, amire Zaynee befogja a száját.  
Egy újabb nevetés roham után végül tényleg rám hallgatnak és a szembe lévő bárba ballagunk be. A helység 3 szintes. Elvileg Alulról felfelé keményedik a buli. Épp ezért mi a középsőben állapodtunk meg. Babzsák fotelekbe vackoltuk magunkat, és leadtuk rendelésünket a pultnál. 
- Na akkor póker party, bébik - vonogatja Samuels (Andy) a szemöldökeit.
- Csapassuk haver, yeah babe, let's do this - jöttek a válaszok.
Iszonyatosan jó a hangulat, és játék közben egyre többen sürögtek-forogtak körülöttünk. Nyilvánvalóan jó páran felismertek, és amíg a fiúk olyan állapotban érezték magukat képeket is engedtek csinálni. Az utolsó menetet azonban izgibbé tettük.
- Na mit szólnátok ha fogadást kötnénk - javasolta Niall.
- Zsíííííííír - csapkodta a térdeit Louis, ami ismét kegyetlen viccesre sikeredett. Lou maga pedig kínjában sírt már a röhögéstől. 

- Na mibe? - néz körbe Leeyum.
Jöttek ezerrel a javaslatok, de a legjobbat Zayn mondta, ezért erre tettük le a voksunkat.
A feladat, hogy akik vesztesek, leszólítanak a helységből valakit/kiket és pózolnak vele, na meg egy rövidke flört. Természetesen kiszállni kilehet a party közben, mert a játékszabályok engedik.
Ez be is következett, mivel Liam, Niall, és Louis hamar meg is lépték ezt.
- Na Zayn nem félsz - húzza haverját Andy.
- Soha - üvölti fel a rossz fiú.
Azonban velem nem is számolnak, azt hiszik kiállok pedig az esélytelen. Niall odaül mögém és lapjaimat fürkészi, miközben kezeit átkulcsolja a hasam előtt. 
- Na jó feladom - vágja le morcosan lapjait Andy.
- Hahahah , sejtettem, hogy nem bírod majd a nyomást - vonogatja Zayn a szemöldökeit, aminek láttán az imént kiszálló srác megjátssza a durcás kisfiút.

- Hello Viri cica - néz rám a Bradforti fiú, mintha tényleg fel sem tűnt volna neki eddig, hogy én is itt vagyok.
- Csáóó mr. Malik - köszöntöm hát én is, ha már ő is. :)
- Készen állsz a flörtre nyuszifül - vet rám piszkos pillantást, majd nyelvet öltve elröhögi azt.

- Ohh Zaynee baba szerintem el vagy tájolva. Kettőnk közül te fogsz itt mindjárt besülni - vetettem az állmosolyt az arcomra. 

A fiúk körülöttünk láthatón nagyon élvezték a "marakodásunkat", mert folyamatosan röhögtek.

Az izgalmak azonban Zayn győzelmét hozták, aki annyira örült, mintha Oscar díjat nyert volna. Felpattant a foteljából és ugrándozott össze-vissza.
- Na mit mondtam kedves ms. Watson? - táncikál tovább a nyertes. 

- Jól van most már állj le Malik - nyomja le Louis a helyére.
- Na akkor én megyek a dolgomra - legyintek.
- Izgiiii - csapják össze a kezeiket a srácok, csak Niall nem, ami persze Andynek rögtön fel is tűnik.
- Haver ne aggódj a csajod téged szeret, csak most nem, vagy is de, de most flörtölni fog hahaha.
- Szeretlek pajtás  - csóválja a fejét barátom, én pedig odalépek hozzá, hogy megcsókoljam.
- Nyugi édesem - motyogom fülébe.
- Az vagyok csak szar nézni, hogy mással..érted.
Válasz helyet csak még egy puszit nyomta a szájára, de a többiek nagyon hajtottak már, hogy álljunk le mert még feladatom van. Esküszöm látni kellett volna a fejüket.
- Amúgy Viri jól nézel ki - mutatja a mutató ujját Zayn.
- Köszi a bókot - felelem egy vigyorral  számon, majd elindulok nézelődni a lehetőségek között.
Eközben, azért eszembe jut, hogy Niall mit mondott: " Szar nézni, ha mással vagyok..". Ehh ebből megint csak tudatomra adta, hogy fontos vagyok neki... <3
- Ohh igen - mondom magamban - asszem meg van a kiválasztottam.
Egy 25 év körüli 185 cm magas, kisportolt férfin állt meg a tekintetem. Zavargásomban hátra fordultam, ahonnan jól látszódtak a srácok és tudtam, ha nem teszem meg "beszari" leszek a szemükben. Na jó végül is egyszer élünk "YOLO"

- Emm Helló - szólítom le az éppen táncikáló srácot.
- Óhh szia szépségem - mért végig tetőtől talpig a pasi.
Ennél gázabbul nem éreztem magamat egy jó ideje, mint most amikor elmagyaráztam neki, hogy miért vagyok itt és mit kell tennem...
- Szóval csinálnál velem egy képet?
- Mi az hogy? - löki félre egyik haverját, majd előveszem az iPhoneomat és már kattan is a kijelző. 
- Köszönöm - emelem tekintetem a telómról ő rá.
- Nincs mit drága, de amúgy ennyivel nem elégszem meg - ránt magához hirtelen - táncoljunk!!
Belülről már forr a vérem, mert tudom, hogy nem ilyen fajta lány vagyok, pláne, hogy a pasim figyel, de mivel a fogadásban a flört is szerepelt, ezért belementem. 
Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy körül vesznek minket és tapsolnak, meg a férfi nevét kiabálják. A szám végére pedig rávetették magukat és mindenki ölelte. 1 Perc néma állás után, úgy éreztem menni kéne, mert bőven túlteljesítettem az elvárásokat, de visszarántott egy kéz.
- Hé bocsi csak gondoltam úgy fair ha tudod. Ma van a legénybúcsúm, mert holnap után nősülök - mondta kedvesen.
Egy pillanatra fel sem fogtam, de mire leesett, annyira boldognak éreztem magamat. Én táncoltam a vőlegénnyel és wááá ez totál király. Eközben a fiúk rendezték a számlákat, és odajöttek. Mind lepacsiztak velem, Nialler pedig megcsókolt. 
- A nevem, amúgy Marcel - mutatkozott be.
- Ohh én meg Virág, és ők itt Niall, Louis, Liam, Zayn a One Direction bandából és Andy.
- Hűű titeket ismerlek srácok. A kisebb húgaim megszállott rajongóitok - mesélte - és ha már így megadatott a perc, csinálhatnánk egy közös fotót?
- Persze - jött a válasz kórusban.
Mindig gratuláltunk Marcelnek, majd jeleztük, hogy menni kellene.
- Amúgy ti együtt jártok akkor? - kérdezi még utólag tőlem és pillantását a szőke barátomra vetette.
- Bizony - jelentettem ki boldogan és egy puszit nyomtam barátom arcára.
- Szép pár vagytok.  Ja és vigyázz rá, mert roppant jó nő - kacsintott Niallre.
- Arra nem lesz panasz - ráztak kezet a fiúk, majd szépen lassan elhagytuk a bárt. Kocsik jöttek értünk és visszavittek a hotelhez. Megállapodtunk abban, hogy ilyen estét legközelebb is csapunk, mert nagyon jól mulattunk.
- Virág ezt jól kiválasztottad - nézett rám elismerően Louis.
- Ohh tudom, tudom. A női megérzés - kacsintok rá, amire a többiek elnevetik magukat. 

- Asszem elég jól fogunk aludni - harapott alsó ajkába Andy.
- Kétségtelenül - bólintott Liam, majd mindenki ment a saját szobájába. 
Én gyorsan lezuhanyoztam, mert nem bírok enélkül lefeküdni. Niall követte  példámat, majd mikorra beért a szobába én már az ágyba bevackolva magamat vártam rá. Mögém mászott és szorosan átölelt. Nagy puszit adott a hátamra és kisebbeket a nyakamra. Egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne forduljak vele szembe, és ne csókoljam meg. Hulla fáradtak voltunk mindketten, de valahogy az érzelmek úrrá lettek felettünk.
- Mi lenne ha megkoronáznánk ezt a szép együtt töltött napot valami különlegessel - támaszkodott fölém, miközben az egyik hajtincsemmel játszott.
- Azt hiszem nincs kifogásom ellene - húzom pajzán vigyorra a számat, amit ő is hasonló arckifejezéssel reagál le. 

Így hát az este is a miénk lett.... 
Kora reggel arra ébredek, hogy Niall a hátamat simogatja. Ahányszor csak hozzám ér kiráz a hideg, jó értelemben. 
- Jó reggelt manó - fordulok hason fekvésből, oldal fekvésbe, könyökömre támasztva a fejemet. 
- Neked is nyuszi - mormogja a párnájába. 

Szabad kezemmel beletúrtam a hajába gyengéden, és puszilgatni kezdtem az arcát, majd a nyakát. Láthatóan élvezte, mert egyik pillanatról a másikra közel húzott magához, és megcsókolt. Ennek a telefonom csörgése vetett véget. Kipattanva az ágyból, rohantam a táskámhoz. 
- Haló - szólók bele a kagylóba levegő után kapkodva.
- Szia sis - köszönt a telefon túloldaláról Sophy - na mi van mit csinált veled az Irish, hogy így lihegsz.
- Ja semmit, csak a telóm nem az ágy mellett pihent hanem a táskámban az előszobában - mosolygok.
- Érteeem - nyomja meg barátnőm az e betűt - na de csak annyit akartam kérdezni, hogy mi most ugye megyünk a srácokkal Spanyolba? 
- Igen drágám, de ezt már megbeszéltük. Amúgy nincs kedved inkább átjönni, ahelyett, hogy felhívsz - tanácsoltam neki egy két vigyor között.
- Ja DEEE - "hihi"-zett, majd kinyomta a telót és 1 perc múlva már kopogott az ajtón.
- Szia Viiii - borult a nyakamba, mintha évekkel ezelőtt látott volna.
- Hellooo baby - viszonoztam ölelését, majd beinvitáltam a konyhába. 

Befele jövet intett Niallernek, aki már laptopján kockult.
- Na kávé - kérdem tőle.
- Jöhet - válaszolja - Na és mi volt tegnap? Mesélj juuuuuuj?

- Uhh hát istenem fenomenális napom volt. Niall elvitt Velencébe és ott ebédeltünk, gondoláztunk, sétáltunk. Olyan romantikus és gyengéd volt végig és awww - haraptam bele alsó ajkamba - aztán meg visszajöttünk és a többi fiúval elmentünk mulatni az éjszakába. Mire végig értem a sztorinak sis majdnem megfulladt a röhögéstől. Bár visszagondolva nem csodálom, mert átélve eléggé nagy csapás volt a Veronai éjszaka.
- Hűűű Vii asszem remek ötlet volt meglepni a fiúkat.
- Az biztos - feleltem - de most te jössz!!! Mi volt Styles-sal? Merre vitt el a kis curly boy? - húzogattam a szemöldökömet, majd belekortyoltam a kávémba én is.
Hát, hol is kezdjem ..
- Cicu hoznál nekem is egy kávét - vág közbe, pontosabban üvölt közbe Niall Horan.
Sophy csak mosolyog én pedig sóhajtok egy nagyot, majd 2 perc múlva már a szobában vagyok a forró itallal.
- Köszi - nyom egy puszit a homlokomra miközben kiveszi a kezemből a poharat.
- Nincs mit  - mosolygok, majd sietek vissza a konyhába - na kezd el újra, most tuti nem fog csipogni egy ideig - biccentek - max twitteren.
Ennek hallatán Sophy újra felnevet, de végül elkezdi a mondandóját.
- Szóval Harry reggelit készített nekem, amit a teraszon fogyasztottunk el és közben elmondta, hogy az egész napot kettesben töltjük. Gondold el, milyen érzések kavarogtak bennem akkor.. Bologna-ba mentünk kocsival. Hasonlókép hozzátok ettünk, sétáltunk, és volt ott egy szökőkút amibe lakatot lehet beledobni. Szerelmesek szokása. Harry előre vett egyet amibe bele volt karcolva, hogy "Sarry".
Kettő kulcs volt mellé téve, amit le vett és egyiket a kezében tartotta, másikat az enyémbe nyomta, aztán megpuszilta a lakatot, és a kezében lévő lakatra helyezte az enyémet, és úgy együtt elengedtük, majd figyeltük, amíg az aljára nem ér. Eztán megcsókolt, elmondta mennyire szeret és, hogy milyen fontos vagyok neki. A könnyeim mint a záporeső hullottak. Utána pedig béreltünk egy motorcsónakot, aztán kimentünk a tengerre. 1 órán át csak ott gyönyörködtünk a meseszép vízben, és egymásban..
Végül este hazaértünk, majd még elmentünk vacsizni. Az este pedig utána meg lett koronázva.
Ahogy kimondta az utolsó szót én fulladtam meg majdnem a röhögéstől, de szegény nem vágta miért. 
- Először is juuuuuuuuuuuj ez annyira édes, meg a lakatos dolog komolyan elképesztő. Harry is megadta a módját, úgy, hogy nagyon örülök, hogy jól meg vagytok és awww..
De amin most nevettem az az, hogy Niall este ugyanígy mondta "Megkoronázni az estét" és hirtelen annyira viccesnek tűnt, de bocsi. 
- Jaj sis ne viccelj már, ez szerintem is vicces - nevetett ő is, majd összeborultunk.
A kellemes csevegés után lassan elkészültünk, ugyanis hamarosan indulunk Madridba. A Srácok lent még fotózkodtak, autó grammokat osztogattak, majd felszálltunk a magángépre, és körülbelül 2 óra múlva a napfényes Spanyolországban landoltunk..


4 megjegyzés:

  1. juuuuj finally, Viri's blog is baaack!:) <3 It was per-fect, that's all I can say!! and Viall juuuj <3 and the night with the poker was aweseomee:DD and Sarry, oh, how I wish...<3 so you did it! I love it - as usual.;) xxS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahhhh thank you babe!!! yeeeep i realized the time is here and i have to write :)) im so glad you liked it and hopefully ya'll the next one as well. <333

      Törlés
  2. Viráááááááááááááááááááááááág!!!!!! Elképesztően jó lett!! *-* Vagy röhögtem vagy juuujogtam, hogy milyen cuki párokat alkot Viall és Sarry :3 Nagyon tetszett és megérte várni!!! :) <3 love you!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuuuj im so blessed :)) i also laughed when i was writing it cause i imagined how'd it happen if it came true :D
      love u XX

      Törlés