2013. március 24., vasárnap

10. fejezet

A romantic day..

Ahogy csókol, ahogy megérint, ahogy érzem testének közelségét és szuszogását ... ahogy a vágyak eluralkodnak két emberen ezekben a pillanatokban ...  sosem hittem, hogy valaki ennyire boldoggá tud tenni, mint akkor Ő. Karjaiban hamar mély álomba szenderültem, olyanba, hogy talán sose akarnám, hogy ennek vége legyen!! ~ I wanna be with you, I wanna feel your love ... <3 ~
Az ablakon beszűrődő, egyben a szemem irányába eső napfényre ébredek. Fejem a párnába fúrom, majd egy nagy nyújtózkodás, hogy minden egyes porcikám készen álljon az új napra. A takarót magam köré csavarva felülök, lábaimat lelógatom az ágyról és lenyúlok a farmeromért de csak annyi időre, amíg kikapom a zsebéből az iPhoneomat. Feloldva a billentyűzárat látom, hogy sms-em érkezett
* Jó reggelt Lulu! Remélem jól telt a tegnap estétek és szerencsétekre a mai próbák csúsznak, vagyis a délelőtti elmarad a délutáni pedig 17 órakor lesz. Addig is legyetek "rosszak" puszi your Boss xx * - hihetetlen ez a Simon, ahányszor ír nekem mindig elmosolyodom mivel mindig valami frappánsat tesz üzeneteibe. Rögtön továbbítottam az sms-est Sophinak de pluszba még hozzá tettem * Muci szerintem Niallel töltöm ezt a pár órát, de 16:45 kor találkozzunk a bejárat előtt. lov ya sis xx * - majd letettem a telómat és kibaktattam a fürdőbe.  Hajamat egy laza copfba kötöttem, majd hideg vízzel megmostam az arcomat valamint, alkarjaimat, kézfejemet. Egy pillanatra meg is feledkezem mindenről és csak támaszkodok a mosdókagylón miközben bámulok a tükörbe és folyamatosan a tegnapi éjszakát pörgetem át az agyamban. A vizet elzárom és épp indulnék vissza a szobába, amikor a fürdőszoba ajtón megpillantok egy kötött pulcsit. Mivel jelenleg csak egy takaró vesz körül, ezért lekapom a helyéről és belebújok. Annyira puha és kábító hatása van az illatának. Azt hittem, mire belépek újból a hálóba barátom már ott lesz, de nem így lett. Se baj, felhúztam a farmer nadrágomat, kinyitottam az erkélyajtót, majd kimentem rajta. A kellemes időben a szél lágyan fújdogálta hajamat, mialatt a magam elé táruló gyönyörű kilátásban vesztem el. Megkapaszkodtam a korlátban, és
szemeimet lehunytam pár percre. Újra meg újra csak Niall járt az eszembe... Egyszer csak azt érzem, hogy valaki hátulról átölel, kezeit a derekamon végig csúsztatva, a mellkasom előtt összekulcsolva pihenteti, állát a vállamon támasztja és fülembe suttogja "szeretlek".. nem bírom ki, hogy ne forduljak meg és ne csókoljam meg hosszan, majd karjaimat a nyakába aggasztom és le sem veszem tekintetemet a ragyogó kék szemeiről.
- Jó reggelt szerelmem - köszöntöm kedvesen.
- Neked is gyönyörűm - simogatja meg arcomat újból a szőke fiú - jól aludtál? 
- Soha jobban - felelek nagy mosoly közepette - remélem nem gond, hogy felhúztam a pulcsidat, de nem tudom hol van a saját ruhám - mire ő is mosolyogni kezd.
- Én már találkoztam vele lefele menet a lépcsőn - kacsint, amire én csak nevetni tudok - de megjegyzem nagyon jól áll neked anyu pulcsija! 
- Ez anyukádé? - vonom meg szemöldökömet.
- Úgy értettem ő kötötte.
- Awwww ez annyira aranyos - válaszolok, miközben lehajtom fejemet és csak fürkészem a a rajtam lévő felsőt. Niall viszont nem hagyta ezt sokáig tennem, mert felkapott és legközelebb csak lent a kanapén volt képes lerakni.
- Mi ez a hirtelen helyzet változtatás? - teszem fel kérdésemet.
- tsssss - teszi mutatóujját a szám elé - csak várj 1 percet. Barátom egy nagy tálcával a kezében tér vissza. Amint megpillantom, hogy mi van rajta összefut még a nyál is a számban. Tükörtojás szívformákban elkészítve toaston és körülötte bacon valamint paradicsom.
- Juuuuuj ezt nekem csináltad?
- Kinek másnak - kacsint rám, majd lehuppan mellém a heverőre, én pedig szorosan hozzábújok egy hatalmas puszit nyomva az arcára - csak szeretném, ha tudnád, hogy képes vagyok bármit megtenni érted! Akarom mondani, nagyon fontos vagy nekem és ez a tegnap este győzött meg végleges arról, hogy itt az idő felvállalni a kapcsolatunkat. Ahogy ezeket a szavakat hallottam szájából a szívem kiugrani készült helyéről. Alsó ajkamra haraptam és igyekeztem összeszedni gondolataimat amiket mondhatnék neki.
- Niall még soha senki nem volt rám ilyen hatással mint te - kezdtem meg mondókámat - egyszerűen fantasztikus voltál már a szememben a kezdetektől fogva, és nap mint nap amikor együtt vagyunk soha nem akarom, hogy elmenj mert annyira jó veled lenni és belepusztulok a hiányodba. Tegnap este.. - folytatnám, amikor belevág szavaimba - uhh remélem te is azt érezted, amit én és-és - tssssss - hallgattatom el ezúttal én - azt akartam mondani, hogy a legszebb álmomat váltottad valóra. Nagyon figyelmes voltál és gyengéd, mert tudtad, hogy mi a helyzet és elképesztő milyen érzéseket váltottál ki belőlem... KÖSZÖNÖM! - mire  két keze közé vette arcomat és hosszasan megcsókolt.
- Szeretlek, és én vagyok a legszerencsésebb srácok egyike - mormogja a fülembe.
- Ohh azt hiszem én ugyanez csak a lányokra nézve - majd mindketten elmosolyodunk, felvesszük ismét az egymáshoz bújós pózt, majd hozzálátunk a reggelihez aztán én elmosogatok ő pedig felöltözik.
- Apropó nem hoztam magammal másik felsőt kiabálok fel neki. 5 perc múlva a kezében az egyik pulcsijával vágtázik le.
- Vedd föl cica, tuti jól fog állni - nyomja a kezembe - tudtam én - vonogatja szemöldökeit amikor meglátja rajtam.
- Köszönöm - mosolygok rá - életmentő vagy!
- Ugyan!Elég jól állnak a felsőim - vigyorog azzal az imádott mosolyával, amibe oly régen beleszerettem - ja és összeszedtem a saját holmidat, odatettem az ajtó elé. 
- Akkor ezt is köszönöm drága - majd nyomok egy puszit az arcára és indulok felhúzni a csizmámat, majd megmutatom neki az üzit amit Simon küldött, aminek láttán felnevet.
- Szépségem nem okozna gondot még pár órát eltölteni-e az én társaságomban? vagy haza is vihetem ha nagyon szeretné?
Szemeimet megforgatva egy nagy sóhajtás közepette felelek -  szerintem tudod a választ - mosolygok.
- Let's go crazy crazy crazy till we see the sun - énekli majd kézen ragad,bepattanunk az autójába és London szívében hajtunk,ahol leparkolta a járgányt. Az utunkat sétálva folytattuk bár én még mindig nem tudtam hová tartunk, de hiába kérdeztem, nem állt szándékába a tudtomra adni. Így hát rá is hagytam. Egyszer csak a szememet a gyönyörű London Eye szúrta ki.
- Csak nem? - torpanok meg egy pillanatra.
- Csak de - öleli át derekamat a szőkeség, majd sétálunk tovább - gondoltam itt az idő, hogy lásd az igazi Londont! Fejemet a vállára biccentem amíg odabotorkálunk a jegy pénztárhoz. A vétel alatt pár Directioner kihasználja az alkalmat és még a menetünk előtt aláírást és fotókat kérnek Nialltől illetve páran meg is kérdezték, hogy Viall igaz-e.. Habozás nélkül felelte "IGEN az". Akadt aki örült, de biztos olyan is aki kevésbé, de jelen pillanatban engem csak az érdekelt, hogy végre hivatalosan is együtt lehetünk. Miután sikerült elszabadulni a fanoktól, besétáltunk egy kapszulába, de csak ketten. Én azonnal az üveg falához siettem és néztem kifelé, ahogy elindultunk. Pár perc múlva épp szólni szerettem volna Niallernek, amikor arra észlelek fel, hogy tőlem 10 lépésre áll egy gitárral a kezében és a Little things-ből dalolja saját részét valamint a refrént. A szívem egyre szaporábban vert. Aprókat lépve indultam el felé és 1 métert hagyva kettőnk között megálltam. Amikor befejezte az éneket már feltűnően folytak könnyeim. Elém lépet és finoman eltávolította őket arcomról. Fejemet a a vállgödrébe hajtottam és jó szorosan átöleltem, amíg ő a hátamat simogatta és csak hangoztatta egymás után, hogy mindennél jobban szeret. A romantikus pillanatnak a telefonjának csörgése vetett véget, de nem keseredtem el, mert pillanatok alatt nevetni kezdtem, amint láttam Niall arc kifejezéseit a beszélgetés során, de amikor megtudtam, hogy Louis van a vonalban kezeimet a szám elé kaptam és igyekeztem visszafojtani a vihorászásomat de nem jártam sikerrel. 
- Louis mindig tudja mikor a legalkalmasabb a telefonhívás - csóválja fejét Niall és telefonját visszacsúsztatja farzsebébe. Én továbbra is csak mosolygok, majd visszabújok barátom karja közé és együtt gyönyörködünk a látottakba. A menetünk végén elhatározzuk, hogy bekapunk valami ebédet méghozzá a közeli Nando's-ban. Az ételeinket megrendelve egy boxba ülünk és bő 45 percen keresztül ott is tartózkodunk. Ezalatt leginkább a fiúk mai fellépéséről valamint az X Factorról csevegünk. Kaja után megállapodunk még egy-egy jeges teában. A hátra lévő 1 órát pedig vásárlással töltöttük. Végül 16:45 re pontosan érkeztünk a próba helyszínére. A kocsiból kipattanva átszáguldott elém és a járműnek döntve csókolt meg hosszasan. 
- Hoppá a turbékoló gerle pár - kiálltja messzebbről Simon, amire mindketten nevetni kezdünk - Nagyon cukik vagytok együtt - jegyzi meg, megspékelve néhány tréfás gondolattal, amit hallva Niallnél elszakad a cérna... :) jómagam pedig az ír manón kezdek el kacagni, és azon a brutálisan tündéri nevetésén. 
- Már tudom mi hiányzott ennyire - mondja Nialler, amire Simon megpaskolja a vállát.
- Na de srácok most vegyetek könnyes búcsút és irány a meló - jelzi a mentorom, hogy menni kéne. Egy gyors ölelés a volt mentronak , egy rövidebb csók nekem és már el is hajt autójával. A próbateremhez érve fut belém Sophi és belefog a magyarázkodásba a késése miatt.
- Juuuuuj szia sis!! Bocsi, hogy késtem, de Harry dugóba került.
- Jaj angyalom semmi gond! Nem késtél el kezdésről, de különben is elvoltunk - mutatok mentorunkra amiből barátnőm azonnal levágta a szitut. Több beszélgetésre azonban nem futja, mert neki is lendülünk az új dalnak. Körülbelül 2-2,5 óra gyakorlás után érünk haza a tömbiekkel együtt. Közös vacsorában egyeztünk meg és ezek után este 10 óra tájt ment mindenki a saját lakásába. Gyors fürdő, pizsi húzás, 2 forrócsoki és sissel befúrtuk magunkat a kanapéba egy jó nagy takarót magunk köré csavarva, majd kezünkbe vettük a laptopot, hogy szemügyre vegyük mi történt a napokban facebookon, twitteren. Én leginkább az utóbbira hagyatkozom. Percek múltán rögvest lefagytam.. Sophi csak nézett és kérdezett de én beszélni képtelen voltam, inkább csak odamutatok a képernyőre, ami épp Niall felhasználóján áll. Ezek a bejegyzések láthatók sorba
~ From the moment I met you, everything changed.. ~ 
~ I'm in love with you and all your little things ~ - az előzővel együtt azonnal retweeteltem de ehhez kommenteltem is "@NiallOffical you'll never love yourself half as much as I love you <3 " majd a harmadikhoz érve a szememben ismét könnyek hada ült sort. Sophi erőteljesen húzott magához és ölelt meg szorosan. Niall ezt tweetelte
~ In relationship with @Virag_Lauren_Watson xx ~ ezt szintén megosztottam és azonnal kiszúrtam, hogy rengetegen tették ezt meg és írtak hozzá kedves szavakat, ami nagyon jól esett. Barátomnak pedig reagáltam "@NiallOfficial Viall is real yaaaaay xx #happiness " majd a saját felületemen tweeteltem " Love is all you need @NiallOfficial :) x "
Egyszerűen leírhatatlan, hogy hogyan érzek ezekben a pillanatokban. Gyorsan lecsekkoltuk Harryt is mielőtt nyugovóra térnénk. Sophi ugyanolyan állapotba került a látottak alapján mint én. 

~ @Sophi_Goldy your perfect to me.. xx ~ - osztotta meg Harry, amire a lány még külön reagált és akár csak az én esetemben itt is sok a megosztás és a likeok. A gépeket szép lassan kikapcsoljuk és irány a puha meleg ágyikó. Alvásról egyenlőre szó sincs, ugyanis minden egyes momentumot elmeséltünk egymásnak külön-külön az estéről és a mai napról. Volt ám "juuuujongás" bőven .. :)  majd szép lassan álomra szenderítettük magunkat, várva, hogy Narry megjelenjen... <3



18 megjegyzés:

  1. juuuuuuuuuuuuuj ez nagyon édes leeeett!!!! Viall & Sarry:))) Simon meg istenem....:DD LT és Stand up, just juuuuuuuuuuuuuj továbbra is!!!:)) #loveyou <3

    VálaszTörlés
  2. juuuuuuuj! Im glad u like it:)) <3333 xx love you more ŁŁ

    VálaszTörlés
  3. ahhhhwww *---* imádoooom :)) annyira jkfdb vkfdub *--* Simon-on röhögtem :DD Viall pedig annyira kjdfbnvkjfdb .. *--*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. awww de kiiis ari vagy nyuszifül :)) annyira imádlak <3 és bár csak Viall igaz lenne, akkor te mindig jönnél velünk mindenhova :D

      Törlés
  4. Juuuj.*-* Mint mindig most is nagyon jó lett.!*-* Imádom a blogodat!<3 Siess a kövivel!:)<3

    VálaszTörlés
  5. aztaaaaa..*---* nagyon jóó.imádom.:) jujj Viall.:))

    VálaszTörlés
  6. juuj *-* Viall annyira cukiii *--* és minden annyira jnsdjynyxsjk <3 siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
  7. Juuuuj ez asdfghjkl-en cuki lett <3 nagyon szeretem ezt a blogot:) kovit KLxxxx

    VálaszTörlés
  8. ez nagyon jó ! :OO <3 imádom ezt a blogot úgy ahogy van ! :D de kérjük a kövit! :)

    VálaszTörlés
  9. Juuuuuuuj annyira édeseeek:)))) Nagyon joo lett!!!:))<33

    VálaszTörlés